اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سردار فدوی: دشمن در فتنه اخیر به‌دنبال پروژه کشته‌سازی بود| توان انقلاب اسلامی بیش از تصور دشمنان است

  • کد خبر: ۱۶۱۷۹۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
سردار فدوی: دشمن در فتنه اخیر به‌دنبال پروژه کشته‌سازی بود| توان انقلاب اسلامی بیش از تصور دشمنان است
جانشین فرمانده کل سپاه به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی‌دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آن‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دریادار پاسدار علی فدوی در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که صبح امروز (سه شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشت: خداوند متعال قائده‌های قرآنی را معرفی کرده و از آن دستاورد‌های انقلاب اسلامی بدست می‌آید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نتیجه را خداوند متعال رقم می‌زند، افزود: ما در این ۴۴ سال به تکالیف‌مان عمل کردیم و اقتدارمان به همین خاطر است. انقلاب اسلامی مستکبرین عالم را به زانو درآورده است. توان بندگان خدا از تکالیفی که بر عهده آن‌ها مشخص شده بیشتر است.

سردار فدوی یادآور شد: اولین وظیفه ما این است که تکلیف‌مان را بدانیم و عزم خود را جزم کرده و حتما تکلیف خود را انجام دهیم؛ نتایج را خداوند متعال رقم می‌زند. ما اگر تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم خداوند نمی‌گذارد بن‌بستی بوجود بیاید؛ روزی از جایی به ما می‌رسد که حتی تصور نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه باید استطاعت‌‌مان را هر روز بالاتر ببریم، افزود: ما باید مراقبت کنیم تا هر جایی هستیم تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم و خیال مان راحت باشید که پیروزی مسلم با انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر‌جا به تکالیف‌مان عمل نکردیم با گرفتاری مواجه شدیم، تصریح کرد: متاسفانه در تکالیف‌مان در حوزه اقتصاد عمل نکردیم و در این حوزه دچار مشکل هستیم. قوی‌ترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا‌ست؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

سردار فدوی به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی‌دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آن‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تکالیف پاسداران بیش از پیش است، ادامه داد: دشمنان در فتنه اخیر به دنبال پروژه کشته سازی بودند، اما بصیرت مردم انقلابی فتنه دشمن را با شکست روبرو کرد.

وی به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما باید به پاسداری از انقلاب اسلامی مسلط باشیم و تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم؛ همه باور داشته باشیم و با همه توان در میدان حضور داشته باشیم.‌

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->